vrijdag 11 november 2016

damesvest


Bij gebrek aan voldoende garen, heb ik het vestje afgemaakt met een zwarte bies.

Ik blijf het toch heel moeilijk vinden om iets voor jezelf te maken als je geen goed patroon hebt.

Uiteindelijk is dit het geworden en ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar opeens ben je het zat en wil je aan iets anders beginnen. Ik zorg altijd wel dat meestal het ene project af is voordat je met iets anders begint.
Soms als het onhandig is om het grote haakwerk mee te nemen of je bent net op een cruciaal punt (minderen/meerderen) dan wil ik nog wel eens tussendoor een mutsje of zo haken, maar dan is het beslist niet iets groots of ingewikkelds waar ik aan ga beginnen.

Ik had nog van die schattige beugeltjes van de Action liggen om een portemonneetje van te maken. Daar heb ik mij ook al eens op gestort maar dat viel ook niet mee.
Maar het internet en Pinterest biedt vaak uitkomst. Ik vond een goede omschrijving.

Alvast een heel fijn weekend!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, dat ken ik. Zo begon ik vol goede moed aan een deken en nu ik over de helft zit, ligt het daar. Ik ben het even beu.
Je vest ziet er prima uit! Het zwarte randje maakt het speciaal.
Zo'n geldbeugeltje heb ik nog nooit gemaakt, benieuwd naar het jouwe!
Fijn weekend, Sigrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...