dinsdag 9 april 2013

KONINGINNEDAG / KONINGSDAG

Het wordt een bijzondere Koninginnedag. Zo'n troonswisseling gebeurt niet vaak.
In aanloop op deze dag heb ik al een krans voor aan de deur gemaakt (foto volgt nog).

Vorig jaar heb ik oranje bloemetjes gehaakt. Het patroon kan je vinden bij Lindevrouw.


Al eerder heb ik deze armbandjes laten zien. Ga naar het einde van mijn bericht van 15 maart 2013
Ik heb dit bericht aangevuld met de haakbeschrijving.






Ook heb ik het kroontje (Japans patroontje) gemaakt dat Jeanet (van Blij-dat-ik-brei) op haar blog heeft geplaatst.







Ik zag bij haar ook een patroontje voor een heel klein kroontje om op te spelden.

Kreatieve groeten van Anna.

4 opmerkingen:

De Begonia zei

Heel erg mooi!! Ik heb ook al nagedacht over een mooie krans. Maar....het idee moet nog komen, er is al wel wat door mijn hoofd gegaan, maar de puntjes staan nog niet op de i ;-)

Benieuwd naar je krans!

Groetjes Kora

Het lieve leven... zei

wat leuk en vrolijk! ja dat kleine kroontje is ook een schatje, ga ik nog maken. Groetjes, Petra

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen lieve Anna,

Wat is jouw kroontje super mooi geworden meis.
Ik ben er weg van...
Maar je deze kroontjes ook in opdracht Anna?

En jouw achtergrondje is ook al zo Konings gezind.
wat prachtig allemaal.

Ik wens je een fijne week meis,

Liefs,
Marijke

Monique.... zei

Leuke armbandjes, ik heb er ook een gemaakt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...